Thursday, November 11, 2010

亲爱的朋友,我最近过得很好,肥肥白白,好吃好住,努力读书,增加智慧。最值得感恩的事,身边都纷纷出现贵人。
但是,我也有想念 风风雨雨的过去,有我潇洒荒唐又疯狂的痕迹,还有扶持我爬起来的朋友们。也许更准确的事,我想念的是那些贵人们。生活回到正常轨道,然而我们各自都为自己生活忙碌努力。再一次证明,长大的代价就是与朋友们的相处时间越来越少。但是也随着变得更珍贵!

此时此刻的心境:以平静的心态活在当下 ,把热情燃烧的思念藏在心中。努力地赚取快乐的回忆,好让以后的路走得更稳更长。all the best,people=)


With lotsa 思念,
Missy00

2 comments:

Simps said...

everyone i also wait for your post. haha.

missy 00 said...

aiks sometimes i wanted to post new thing when the inspirations popped out.and the halfway i wrting the post,inspiration gona,and i have to delete all.ended up with a long-time-no-update blog.damn CAN KUI. writing blog can really improve the way of communication and helps in future.

Post a Comment