Friday, July 16, 2010

一个快乐的旅程。

这一次的乐浪之旅,点燃我对旅行的热忱。也许是真的太久没旅行了,我真的真得很兴奋。虽然回到工作岗位已有一星期,但是我的心依然为整个旅程感到雀跃万分。乐浪岛有多美,海水有多清澈,天空有多蔚蓝,沙滩有多干净,一切都不必我多加陈述。不过真的很感恩,再次投向大自然的怀抱。


4 in the morning @ Kuala Terengganu Bus Station. Redang, we are coming. So freaking excited!!!


Me Me Me,so excited and happy at that time, from head to toes, from every inner cell to outer cell.


                                              everyone hates me posing this,lol.    
    
         
读书时期暗恋五年的对象,现在是我滴brother=)
哈哈,如果回到十年前的我,看到这张合照应该会兴奋到爆吧。嘻嘻。。。
Oh I miss old school times.


 
我们入住的豪华度假村,彩虹@乐浪。


 
 感谢photograher.很难得有个自然但挺可看的照片。原来在别人眼中我也有这样的一幕。=)


SNorkelling time!!!


 
Hot guys @.@


我与美丽又讨人欢心的云朵。

I think both of us look quite hot.hehe.


Every photographer is great because they always capture down the most natural and happy moment. This photo is great to be one of my memory.love it<3


a moment worth me to remember for whole life.=)


 
Like Like Like!!!误以为自己是美女,lol.


was trying to capture a photo like falling in love with the lens.kinda like it but hope no one would be terrified by this closed up shot.=)


not forget to have one Hercules-themed shot.XD

在爱情世界里,当我选择撕破你的真心,离开你去追逐我要的快乐的当儿,其实快乐的代价是痛苦。

喜欢拍摄自己的脚与天空,因为想要用这双渺小的脚踏遍地球表面。


super likey this natural one!!!


the background is so wonderful, jz like a fake one.



我的影子。沙滩。蓝天。freedom。

大合照.希望再有机会一起去过自力更生的日子。


on the way back@flying boat. 

人与人之间的缘分真奇妙。不是什么豪华的旅程,但是却把我的心填得满满的,快乐也飞得漫天都是。感谢我亲爱的朋友们,为我回忆录画上美丽的一页。

with loves,
Bella

3 comments:

Simps said...

love your post till max!
finally update your blog har!
i gone crazy now! muax arabu!!!
alalalalabu!~

海 ceona 洋 said...

nice trip!
i wish to go tooooooo~ >_<

裕瑩 said...

I tout I did comment? @w@
I miss the beach laaa..how many years since I went beach ad? TwT
I like ur posing aaaa~~ XD

Post a Comment